قوانین سایت و شرایط بازگشت

توجه 1: با توجه به بزرگ بودن و قابل شخصی سازی بودن اکثر کالاهای ما مثل انتخاب رنگ بدنه یا سایز و نوع چوب،فروشگاه امکان تولید و انبار تعداد بسیاری کالا با تنوع رنگی و نوعی مختلف را نداشته و در اکثر موارد پس از ثبت سفارش شما اقدام به شخصی سازی و یا رنگ آمیزی و ... میکند لذا لطفا در خرید خود دقت فرمایید زیرا امکان انصراف از خرید برای کالاهایی که پس از ثبت سفارش شخصی سازی و آماده میشوند موجود نمیباشد. توجه 2: طبق ماده 41 قانون تجارت الکترونیکی تأمین کننده میتواند کالا یا خدمات مشابه آنچه را که به مصرف‌کننده وعده کرده تحویل یا ارائه نماید مشروط بر آن که قبل از معامله یا درحین انجام معامله آن را اعلام کرده باشد . توجه 3: در موارد زیر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش در صفحه تماس با ما اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی یا تعمیر و تعویض کالا شود. 1- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل، ایجاد شده باشد. در صورت تایید، شرکت حمل کننده مسئولیت جبران خسارت را خواهد پذیرفت. عودت زمانی صورت می گیرد که بسته بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد. 2- آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد. عودت زمانی صورت می گیرد که بسته بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد. 3- اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد . وجود مغایرت برمبنای مشخصات کالا و مشخصات فنی ثبت شده در وب سایت است. ممکن است عکس ظاهری دارای جزئیات اندکی با کالای اصلی داشته باشد. اگر تشخیص مغایرت از روی بسته بندی امکان پذیر است از باز کردن بسته خودداری شود. توجه 4: در موارد زیر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود تا مشمول مرجوعی کالا شود. 1- اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد. عودت زمانی صورت می گیرد که بسته بندی کالا به صورت قبل موجود باشد و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشده باشد در غیر این صورت امکان عودت وجود ندارد. ** این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا، مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود. توجه 5: زمان اعلام خرابی یا ایراد در کالا، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل سفارش می باشد . نحوه بازپس فرستادن کالا: لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس گرفته شود. – برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود. – تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا عکس کالای دارای ایراد و بخش ایراد دار مورد نظر برای فروشگاه از طریق ایمیل یا ارسال توسط پیام رسان ها ارسال شود. – فاکتور به طور کامل پرشده همراه کالا ارسال شود و رسید پستی نیز به فاکتور منگنه شود. – هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.